بازگشت

سوالات رایج

اگر سوالات احتمالی شما در لیست زیر نیست، حتما از واحد پشتیبانی بپرسید

دوره‌های کارگاهی آکادمی مدیریار

برای بهبود مهارت‌های سیستم های مدیریت، می‌توانید به دوره‌های آموزشی مربوطه مراجعه کنید. این دوره های باید بصورت کارگاهی و عملیاتی تدوین شده باشد تا اثربخشی لازم را داشته باشد.
همچنین شما برای تسلط به استقرار سیستم مدیریت مد نظر، نیاز به پشتیبانی و منتورینگ حرفه ای دارید که بر اساس تقاضای دانشپذیر، سطح پشتیبانی مد نظر را دریافت کنید.

چند بار فیلم های آموزشی را نگاه کنید و نت‌برداری کنید. مراجع و استانداردها را مطالعه کنید. سوالات احتمالی را از پشتیبان خود بپرسید. یک پروژه را تعریف کنید و سیستم مدیریت و یا تکنیک مدیریتی مدنظر را اجرایی کنید.

دوره های کارگاهی آکادکی مدیریار، به نحوی طراحی شده است تا مدیران ارشد، مدیران میانی و مدیران اجرایی سازمان‌ها بتوانند از آنها استفاده و سیستم مدیریت مد نظر را در سازمان خود مستقر کنند.
توجه کنید که سازمان متقاضی می تواند خدماتی یا تولیدی باشد. می تواند کوچک، متوسط و بزرگ باشد. با هر تنوع محصولی ...
پشتیبانی دوره ها، وجه تمایز این دوره ها از دوره های مشابه است.

بسیاری از فارغ التحصیلان فنی و مهندسی، مهندسین صنایع، رشته های مدیریت و ... وقتی در معرض مصاحبه های استخدامی قرار می گیرند، آشنایی و تسلط به سیستم های مدیریت، یک امتیازمتفاوت و فوق العاده محسوب می شود و زمینه را برای یک استخدام موفق ایجاد می کند.

دوره های آموزشی آکادمی مدیریار برای استانداردهای سیستم مدیریت کامل و جامع است و برای هر بند استاندارد الزامات سیستمی و زیرساختی را تشریح می کند. همچنین یک پشتیبان اختصاصی از ابتداء تا پایان برای تدوین مستندات و سوابق مورد نیاز در کنارتان خواهد بود و تمامی مراحل را تا صدور گواهینامه بین المللی همراه شما خواهد بود

دسترسی به دوره های آکادمی مدیریار

دوره های آموزشی آکادمی مدیریار، به ۲ صورت قابل مشاهده است .
الف- خرید محتوای دوره از طریق فروشگاه آکادمی مدیریار و دانلود فایل کامل دوره ها توسط دانشپذیر و مشاهده آن از طریق نرم‌افزار اسپات پلیر با دریافت لایسنس از واحد پشتیبانی
ب- خرید دوره های آموزشی و مشاهده آنلاین قسمت های مختلف دوره آموزشی از طریق وبسایت آکادمی مدیریار با استفاده از لایسنس اختصاصی دوره که از طریق واحد پشتیبانی به دانشپذیر اختصاص می یابد.

برای تسلط به استانداردهای سیستم مدیریت باید متن استاندارد مد نظر را دقیقا مطالعه و با شرکت در یک دوره آموزشی، الزامات استاندارد را دقیقا مطالعه کرده و با نحوه اجرایی شدن این الزامات آشنا شوید. آگاهی از نمونه مستندات مورد نیاز و زیرساخت های مبتنی بر الزامات به موفقیت شما کمک می کند. وجود یک پشتیبان یا مشاور در کنار شما ، برای اجرای عملیاتی استاندارد سیستم مدیریت در یک سازمان ، بسیار کار گشا خواهد بود.

تفاوت بسته‌های آموزشی برنزی، نقره ای و طلایی آکادمی مدیریار در سطح پشتیبانی آنها است. مطالب آموزشی، نمونه مستندات و محتوای آموزشی این بسته ها یکسان است. شما بر اساس نیازتان به سطوح مختلف پشتیبانی می توانید، هریک از این بسته‌ها را انتخاب کنید. در بخش توضیحات هر بسته می توانید از جزییات این پشتیبانی ها آگاه شوید.

با خرید هر دوره آموزشی ،‌ بروزآوری محتوای آموزشی آن دائمی خواهد بود و در صورتیکه که نیاز به پشتیبانی داشته باشید،‌می توانید صرفا پشتیبانی بسته آموزشی را خریداری کنید.

بله در صورت ارسال درخواست از طریق داشبورد خود، واحد پشتیبانی نسبت به درخواست شما ، اقدامات لازم را انجام خواهد داد و امکان پرداخت در سه قسط برای شما فراهم خواهد شد.

پاسخ سوالات تان را پیدا نکردید؟

    enemad-logo